fredag 19 juni 2009

memories never die

gött att äntligen att få sova ut , har inte gjort det på hela veckan.
midsommar vädret är väl som det är, svensk midsommar?

åkte ner till affärn och köpte jorgubbar och något att ha å grilla ikväll.
sen åkte jag och fia hem till Aldegren och lämnade en present till Sandra som fyller 18 år idag.

jag och fia tänkte ta en sväg o kika ifall vi kunde hitta några fina blommer vi kunde plocka, men va inte mycket det..
vi åkte iaf ut till kamstorp och kollade lite .
minnena kom tillbak, tills den tiden då farmor bodde där ute på gården.
det är drygt 3½ år sedan hon gick bort.
fäller en tår när jag tänker på det, hur mycket jag saknar henne , hur mycket jag saknar att vara där hemma hos henne. fanns alltid något att göra, man hade så roligt där. jag var ju hennes lilla trollunge som hon alltid sa.
Du är min ängel farmor<3!
du var alltid så stark , du stod för du ville och sa .
jag önskar du fanns här bland oss , att du fick se oss alla barnbarnväxa upp.
jag slår vad om att du hade vart stolt som tusan.
tänk om du farmor & farfar hade levt ännu , så många fina minnen.
var ju bara fyra år när farfar gick bort, men har fortfarande kvar svaga lite svaga minnen .
memories never die <3

ni är dom finaste änglarna som finns där uppe.
som du sa farmor att du såg farfar , ska jag kolla upp och hålla utkik efter er , för jag vet att ni finns där över oss och vakar över oss.
jag älskar er farmor & farfar !

Inga kommentarer: