lördag 18 juli 2009

hela tjuucka släkten

inte bloggat värst mycket denna veckan, men kan ju bero på att jag inte har gjort något speciellt heller. men jag börjar iallafall bli frisk nu känner jag, och det är bra.
vart en riktigt släkt helg .
igår fredag så åkte jag Amanda kristoffer och Martin till smögen, kollade när morbror körde båtrace, gjyym som han är vann han, hihi .
efter det drog vi in till kungshamn där vi träffa kusinerna så tog en fika med dem, och åkte hem till dem och tog en kik på deras urgulliga fem kaninungar, man smälter ju.
Lille Gustaf fyller 5 idag, så var på kalas där hos honom igår i Ljungskile.
alltid gött med mat å tårta. så det var allt trevligt.
Vi åkte hem , så packade jag lite saker & kläder så körde mamma mig till timmy, där jag sov .
så kom pappa och hämta mig imorse, eftersom jag var tvungen att åka ut hit till stugan för vi skulle på släktträff klockan två. fick fixa lite innan det så åkte vi upp.
kände knappt igen hälften, så kommer flera stycken " ååh va stor du har blivit, sist jag såg dig va du så liiiten"
haha mmmhm gulligt vettja.
men va lite kul och träffa kusinerna ,som man knapp träffar annars.
Efter vi käkat och så skulle vi in i deras vardagsrum så skulle farbror Göran och några andra snacka lite om back in the times , när dom va små och deras föräldrar var små.
trött som jag var och inte värst intresserad , vet jag inte riktigt hur många gånger jag råkade somna där jag satt. lite pinsamt kanske jag.
så vaknade jag upp för mamma eller fia putta till mig.
men som jag såg va faktist inte bara jag den ända som råka somna .
efter lite tårta och fika åkte vi äntligen hem, frös såå in i helvete.

men sen så kom kusinerna hit igen och några andra, så blev fullt hus här med, ni kan tänka er sex stycken ungar springer sunt och skriker?
ahja bara att stå ut haha.
tillslut slutade det med att vi satt i soffan och kollade på 101 dalmatiner.

men helgen /dagen har faktist varit riktigt bra ändå.
sånt här som inte händer så ofta, släkt man knappt träffat.
Mysigt !

Lägger upp lite bilder när jag kommer till Munkedal där jag har kamera sladden


imorgon ska jag hem till Munkedal och packa klart allt inte för DANACUUUUUP!
taggad som fan. Sjukt jobbigt att packa bara, blir nästan för mycket att bära, men ändå har jag inte allt mycket med mig.
men ska nog reda ut det.


Puss / L

Inga kommentarer: