tisdag 28 juli 2009

torp snart?

åh vad jobbigt, jag vet en jätte bra låt , as go som jag lyssna på rätt mycket för ett tag sen.
men jag kommer varken ihåg va den heter eller hur den går?
jobbigt läge.
tänkt tänkt tänkt, hur går den ...

Glad man bli när man kommer hem från jobbet och så har mamma varit och köpt ett line till mig, exakt vad jag behöver, hihi .
måste till torp någon dag med , behöver köpa lite saker

  • mascara
  • sån där svamp typ man tar brunkräm
  • underkläder
  • nagellack
  • linnen

lite av sakerna jag vill få köpt iaf.

just ja, imorgon blir det klippning, av en som heter caroline (tror jag) en gamal kompis till fia, som har fixat håret på dem som va med i idol och blandannat, så får la hoppas det blir bra. för har inte riktgt tänkt ur än hur jag ska ha det . men det fixar sig nog !

har lust att åka och hyra en film och köpa något gott. får typ bli.. melon eller något? har faktist bestämmt mig för att käka någolunda nyttigt iaf, får se hur det går, inte gött för bra hittills iaf, men nu jävlar e de nya tag haha.

jobb imorgon med. får skriva lite imorgon, kanske lägga upp en bild på mitt hår om det blir någon skillnad?

Linnea

Inga kommentarer: