söndag 5 juli 2009

trevligt helg :)

får la ta och sammanfatta helgen.
Va ledig från jobbet i fredags , så Hanna kom på torsdagen och sov hos mig,
på fredagen så åkte vi till badholmarna och sola&bada, så kom även Emelie dit, så följde hon med oss hem till mig, så fixade vi oss lite grann och drog till Smögen, käka glass & kika.
så drog vi hem och sov , vi la oss riktigt tidigt haha.
Gick upp och jobbade 9-1 på lördagen, så kom mamma och hämtade mig så åkte vi utt till badholmarna där hanna o emelie va, o lite annat folk.
Åkte hem till munkedal på kvällen, så drog vi till Niklas på kvällen .
lyckad kväll.
sov till halv 1, riktigt gött.
fixa till mig & sen körde mamma mig till timmy. så tog jag en buss vid halv 8 hit till stugan,
och åååååter jobb imorgon.
ORKARRR INTE !

Inga kommentarer: