tisdag 14 juli 2009

the way you make me feel

ah hoppas ni alla har ett roligt sommar lov, mitt är toppen här hemma framför tv;n , allsång på skansen . fast det positiva är ju att Alexander Rybak är med .mummss !
skulle ju försöka komma ut och vara social , så skulle åka ner till Mif och se match .
men fick så jävla ont i örat & fick feber igen ååh.

åkte till vårdcentralen förut ja, för fick så himla ont i örat inatt.
Hade tydligen på gränsen till örninflamation, så skulle äta någon medicin, så trycket eller något skulle släppa i örat. så fick jag pencelin om det inte hjälper, men tror jag ska börja med det nu.
så fick jag typ nått liknande näs spray, men det funkar inte så bra , för den typ tunnar ut ju, så börjar blöda näseblod av den, woho.
så får inte träna på torsdag för doktorn, men han sa att jag skulle bli frisk till dana iallafall.

ah ska ta och titta lite på teve nu.
puss

Inga kommentarer: