lördag 20 juni 2009

godis,godis,godis

godis suget tar över miiiig !
klart det inte finns något godis hemma när jag behöver det som mest, och inga affärer öppna heller, utm traden då, med det är ork .
tänkte ju kila till sommargott förut när jag va på smögen , men det glömde jag ju bort ja.

just ja, var hos matilda igår, va allt skoj.
grillade, käkade jordgubbar o hade det trevigt.
lyckad kväll.

Åkte med mamma pappa o fia ut till smögen förut, drog till sea lodgen och käkade lite mat, lyssnade på duo jag , riktigt mycket var det där.
tog en sväng på bryggan efteråt , köpte en tröja där med.
sen blev det en fika med.
gotgot .


verkar ju inte hända något ikväll,så sitter här och väntar på min chocklad pudding.
får väl ta och sätta på en film kanske?
men har ju typ inga, och vet inte om jag vågar ladda ner :s?

saknar min timmy med . nu får dom banimej komma hem från det där förbaskade turkiet.

ahjaa, puss på det / L

Inga kommentarer: