lördag 20 juni 2009

smått o gott

det blev en sån där seg hemma sittar kväll idag. men kan allt va trevliga såna med ibland, orkar inte hålla igång hela tiden.
men emelie koma iaf en liten stund och gjorde mig sällskap.
käkade lite chokladpuddig och kollade på tv.
trevligt trevligt

känns verkligen inte som lördags idag? tror att det är söndag hela tiden

imorgon söndag : inget bokat, chilla
måndag: fotbollsträning på kvällen iaf?
tisdag: munkedals A-lag möter häcken
onsdag: börjar jobba iaf
torsdag: fotbollsträning på kvällen iaf?
fredag: björn rosenström tagggggaaaaaaaaaa !
lördag: inget bokat
söndag: inget bokat

har ingen aning hur jag ska jobba heller, så ah blir väl att jobba lite i veckan med.
sen har vi ju match mot herrestad också, som jag inte vet när den är.
så har jag och emma tänkt och se bio någon dag med .
och så kommer hanna o timmy hem också, så får ju träffa dem med någon dag.

lite av min vecka där, kände verkligen hur ni mina läsare var intresserade av det .

jaja, ska nog ta och sova nu !
nattiiii / L

Inga kommentarer: